Etraea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etraea

Fantasy roleplay
 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

 Rollespillting

Go down 
2 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:10 pm

Jaa, testforum
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:22 pm

Henwyn:

Etter å ha vært ute på tur har hun klart å forville seg inn i den forbudte skogen.
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:23 pm

Ren:

Lusker om i den forbudte skogen, på full vakt mens han trasker blant de store trærne og ser etter et bytte.
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:27 pm

Henwyn:

Ser seg rundt mens hun prøver å finne veien ut av skogen. Synes hun hører noe et lite stykke borte. "Er det noen der?" tør ikke snakke med så høy tone, så det kommer bare så vidt ut av munnen hennes.
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:31 pm

Ren:

Han stakk hodet ut fra siden av et tre og glodde litt på Henwyn, før han blinket. "Skogsalv, hva gjør du her." Knurret han lavt.
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:33 pm

Henwyn:

Hun skvetter litt når hun hører den fremmede mannen snakke, før hun vender seg mot ham. "J-jeg gikk meg vill..", piper hun ut.
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:34 pm

Ren:

Han knurret høyere, før den høye skikkelsen smøg seg frem fra trærne, han stirret ned på alven mens han gikk sakte mot henne, snusende rundt i luften for å finne ut om det var en type lokkemat. "Vær glad for at dere smaker som Svart Alver."
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:38 pm

Henwyn:

Hun stirrer småskremt opp på den høye mannen og svelger. Begynner å rygge sakte, men sikkert. "Smaker som svartalver.. Er det noen grunn til at du nevner dette?"
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:41 pm

Ren:

Han stirret henne ned, mens han strakk litt på nakken. "Ellers hadde jeg spist deg. Jeg regner med at du bor sammen med de andre flåsete skogsalvene?"
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:48 pm

Henwyn:

Hun nikker raskt til spørsmålet hans. "Ja, jeg er bare en vanlig skogsalv.." Fortsetter å rygge bakover mens hun kjenner frykten for å dø begynner og stige.
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:50 pm

Ren:

Han stirret henne ned litt, mens han lot en hånd gli over det lange røde håret, før han gikk forbi henne uten og ta på henne, eller se på henne. Han løftet noen kvister for å komme seg under dem. "Bortover der." Sa han lett, og pekte en retning. "Håper du ikke forventer at jeg følger deg."
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:53 pm

Henwyn:

Stirrer blankt på ham mens han går forbi henne. Tar et par steg mot hvor han står og ser bortover der han peker. Forholder seg stille en liten stund før hun svarer: "..Kan du følge meg? Jeg er ikke så glad i mørke skoger.." Ser opp på han med dådyrøyne, som pus med støvler fra Shrek.
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:54 pm

Ren:

Han stirret på alven mørkt et sekund, øynene hans var røde og nok så stramme. Før han sukket og så mot der han var før. "Ikke bruk disse øynene." Mumlet han lett. "Kom da." Han begynte så å gå mot retningen han pekte.
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:55 pm

Henwyn:

Smiler stort og begynner å følge etter han. "Tusen takk mannen!"
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:56 pm

Ren:

Han fortsatte og traske gjennom skogene med alven på slep, han holdt en bag over skulderen mens han gikk og gjespet lett.
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 4:59 pm

Henwyn:

Hun må halvveis småløpe etter ham for å holde følge på grunn av sine korte ben. Ser seg rundt og får øye på en interessant blomst litt foran dem. Løper foran Ren og peker på blomsten. "Hva er det?"
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 5:00 pm

Ren:

Han så etter alven mens hun spurtet foran han, så stirret han ned på blomsten. "Hvordan skal jeg vite det, jeg vel ikke noen plante elsker." Han ristet på hodet og gikk videre, mens han trampet ned blomsten på veien.
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 5:03 pm

Henwyn:

Ser forvirret opp på han. "M-men, mannen! Du kommer jo herfra!" sier hun med en forvirret tone. "Har noen stått opp på feil side av sengen i dag kanskje?" sier hun med et smil om munnen før hun fortsetter å følge etter ham.
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 5:04 pm

Ren:

Han fortsatte og gå. Før han stoppet når hun snakket igjen. "Hør her. Det er ingenting som holder meg ifra og kaste deg ned den klippen. Og hva heter du egentlig?"
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 5:10 pm

Henwyn:

Hun ignorerer det han sier og trasker forbi ham. Hun stopper rett foran ham og ser opp på ansiktet hans. "Jeg heter Henwyn!" svarer hun og smiler stort.
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 5:11 pm

Ren:

Han stirret ned på henne med et monotomt utrykk, før han plutselig lyster opp. "DET GJØR JEG OGSÅ." Sier han ekstatisk.
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 5:14 pm

Henwyn:

Hun lyser opp når hun hører ham si det. "Virkelig!?"
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 5:14 pm

Ren:

Han ble plutselig monton igjen. "Nei." Svarte han kort og gikk videre.
Back to top Go down
Airenneth




Posts : 142
Join date : 2012-07-08
Age : 28

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 5:16 pm

Henwyn:

Hun slutter og smile og ser etter han før hun løper bort til ham og tar tak i jakkeermet. "Du mannen, hvorfor er du så slem?", spør hun og ser opp på ham.
Back to top Go down
Ingen

Ingen


Posts : 195
Join date : 2012-07-08
Age : 28
Location : Akershus

Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitimeTue Jun 18, 2013 5:18 pm

Ren:

Han stirret ned på henne igjen, før han sukket lett. "Fordi jeg ikke liker deg." Mumlet han og dro bort hånden fra ermet hans.
Back to top Go down
Sponsored content





Rollespillting Empty
PostSubject: Re: Rollespillting   Rollespillting Icon_minitime

Back to top Go down
 
Rollespillting
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Rollespillting 2
» Rollespillting 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Etraea :: Rollespill :: Testforum-
Jump to: